Hi Maarten. Leuk dat je bent toegetreden tot ons groepje. Wij wonen in Haarlem en het idee achter deze groep is dat als het een keer mooi weer voor een ritje is, bijvoorbeeld door de week ‘‘s avonds, dat voor te te stellen in de groep en te zien wie meerijdt. Dus volledig spontaan en geen moeilijke organisatie. Laten we kijken wanneer de eerste rit kan plaatsvinden.
