Terug naar hoofdinhoud

Beschikbare bestanden

Geen bestanden geüpload.

Maarten Hoogstadt Gesprek gestart door Maarten Hoogstadt op dinsdag, 07 april 2026 16:55
Hoi Noord Hollanders,

ik kom zelf uit alkmaar en dit jaar actief begonnen met rijden na het inhalen van 40 jaar onderhoud aan mijn spider.
Lijkt me leuk wat mensen van de club te leren kennen en teleren hoe het allemaal werkt.

ik hoor graag van jullie en wie kunnen een keer een drankje halen aan het strand :-)

gr,

Maarten
Antwoorden
Geoff Kuis en Mirjam Otten
Geoff Kuis en Mirjam Otten Hi Maarten. Leuk dat je bent toegetreden tot ons groepje. Wij wonen in Haarlem en het idee achter deze groep is dat als het een keer mooi weer voor... [ toon meer ] dinsdag, 07 april 2026 17:02
loader
loader
Attachment
Maarten Hoogstadt
Maarten Hoogstadt Haarlem is prima te doen en tussen Haarlem en Alkmaar zijn er vast een hoop leuke plekjes waar ze koffie hebben. dinsdag, 07 april 2026 17:30
loader
loader
Attachment